• ASSALAMUALAIKUM

Tuesday, October 6, 2009

Perempuan

Assalamualaikum...

Bertemu kembali di nota elektronik ini..beberapa hari lepas blogger menumpang ade mengepost satu post yg bertajuk Jejaka.Hari ini penulis ingin menulis tentang perempuan atau wanita.
Post kali ini penulis ingin menukar gaya penulisan menjadi lebih garang dan ganas.

Ok berbalik kepada tajuk yg ingin dibincangkan..
PEREMPUAN??
Perempuan sgt sinonim dgn seksi.Bile jejaka2 cerita ttg ppuan je mesti org akn tnye
    "seksi ke pompuan 2" kate shah kepada chen.
Seksi? Kenapa perempuan suka sangat berpakaian seksi??
Ini yang menyebabkan lelaki2 terlalu pelik dan hairan.Ini bukanlah sebab lelaki tidak suka melihat perempuan seksi tetapi adakah mereka tidak tahu yang mereka sedang menayangkan wayang percuma kepada lelaki2 yang sudah lama bil air mereka tidak dibayar.Mereka tidak malu menunjukkan aset masing2 malah bangga mereka dapat menunjukkan augerah yang telah diberikan olehNYA.Adakah mereka tidak tahu yang perbuatan mereka akan menyebabkan mereka dicop "karo" atau "senang pakai" oleh lelaki2 walaupun secara dalamannya mereka tidak pernah walausekali berpegangan tgn sesama bukan muhrim apetah lagi membuat maksiat.Mereka dikatekan sedemikian hanya kerana mereka berpakaian seksi.Mereka juga menuduh kaum adam bersalah apabila timbulnya kes2 rogol,cabul dan sebagainya.Mengapa perempuan2 ini bertindak berani mengenakan pakaian yang mendedahkn tubuh mereka.Adakah dengan berpakaian sebegini mereka tidak dianggp kuno kampung dan tidak up to date.Jika mereka berpendapat sebegitu amat bangsat sekali pemikiran mereka.Fesyen juga adalah salah satu alasan yang akan dikeluarkan jika mereka ditanya soalan begitu.Wahai wanita2 kebanyakkan lelaki akan mencari cinta mati mereka hanya pada wanita yang bertudung dan tidak mendedahkn aurat mereka kpda khayalak ramai sahaja.Perempuan2 seksi yg disayangi mereka hanya bertujuan untuk memuaskan nafsu mereka.Ambil la nasihat penulis yang agak serius ketika ini..(haha macam bangang.)


Yang mane yg kalau ko tunjuk kat mak bapak korang 
yg mak bapak korang konfem sepak terajang ko



(kedua2 model ini hanya sebagai contoh sahaja)


p/s Jadilah wanita dalam bekas kaca yang sukar disentuh.Hanya orang yang mampu boleh menyetuhnya.
Perempuan2 seksi ni bagi aku mmg sng aku nak bawak balik(pendapat aku la jangan la marah kepda pompuan seksi yg bace post aku)

6 ape lunch??:

z.a.r.i.t.h said...

woo....post yg agak berani. good job!

Anonymous said...

pompuan seksi gle

Anonymous said...

diorg nk tnjk diorg ni x kmpg.bodonye pompuan seksi ni.dlm kple diorg ad ape ek..smph kot

Misteri said...

aku tulis nie hanye sekadar renungan je..tiada kaitan ngn kutuk mengutuk..haha

Anonymous said...

hahaha..
ayt last ko mcm penah dgr la..

Misteri said...

ko dgr kt ne??
hahaha

Post a Comment