• ASSALAMUALAIKUM

Monday, October 5, 2009

Jejaka

Aha,aku suka cerita pasal wanita sekarang.Bermacam2 karenah dan gelagat yang manja,gedik2,comel2..geram aku rasa nak lempang muka je muka makcik kantin kat kolej aku.Tapi itu bukan yang aku ingin fokuskan,atas siasatan aku yang tersendiri,aku tengok ramai wanita sekarang memiliki teman lelaki yang agak macho,muka jambu,bajet brader.Ahahaha,ye2 aku tau aku tak sekacak tu nak komplen,hahahaha...tapi aku ada hak bersuara la.

Owh Abang Tomok,meliur siot tengok muka kau,rasa cam nak
jilat je bibir kau.hurm..slurp..

Lelaki adalah kaum adam memiliki 9 keinginan/iman (aku taktau yang mana satu) dan 1 nafsu.Yang aku kesian tengok wanita ni mereka tengok luaran sahaja.Asal yang muka kacak,jambu2 sket tu...ala,same la macam lelaki tengok wanita lawa2,mesti jantung korang berdegup dengusan kuda.Disebabkan lelaki ini merasakan mereka cukup market,jadi wanita yang menjadi awek diorang selalunya akan mengalami pengalaman ditinggalkan teman lelaki mereka ataupun meraka dimadukan teman lelaki masing2.Kemudian mereka menangis teresak-esak menyatakan seperti dibawah :.

"semua lelaki kat dunia ni sial,tak boleh caya!!"
"aku diperkotak-katikkan,kau langsung tak menghargai aku!!babi!!"
"sampai hati abang buat ayang macam ni?hancur luluh hati ayang tau setelah lama mahligai yang kita dirikan abang rosakkan begitu sahaja.."
"aku dah fobia ngan sume lelaki,aku nak jadik lesbian pulak!!"


Kadang2 aku kasihan melihat wanita meluahkan perkara seperti itu,tapi padan muka tu aku kena cakap jugak la.Dan kadang2 aku kasihan jugak tengok lelaki tertanya2 bila mereka akan dimiliki.Jadi mungkin aku perlu beri beberapa tips kepada wanita untuk mencari teman lelaki yang sejujurnya..

Abang Dafi pun best jugak.Kecik je aku tengok ko nih.
Pergh,memang tangkap leleh sial tengok muka ko lama2 nih.

::cari mamat skema,aku tak tipu,dorang ni takde mase nak cari awek melainkan cari ilmu.tak rugi nanti dorang keje besar2,korang g bunuh laki korang,korang jugak dapat harta die.
::cari mamat yang muka xmarket,sebab die tau die tak hensem,jadi die akan menghargai korang seadanya,melainkan mamat yang macam ni memiliki ayat yang power.
::cari pak imam atau orang alim,insyaallah dengan barakah dan keadilan,korang akan memilik cinta sejati disamping cinta korang mendapat persetujuan yang pantas dari ibu bapa sendiri.
::cari mamat yang belum pernah kapel,menurut kajian,wanita yang menjadi awek pertama lelaki akan disayangi dan lebih dihargai walaupun selepas anda ditinggalkan.
::cari orang tua yang sikit lagi nak mampus,hah..kapel ngan orang macam ni memang membawa korang kepada cinta sampai mati.

Walaupun bukan hak aku sebagai lelaki untuk memberitahu perkara ini,tapi sape2 yang terasa ditindas oleh kaum hawa ini,jangan bimbang.Kejap lagi korang boleh pasang satu kalau mereka makan ayat aku la.

Abang ni...aku tak ingat la nama die,tak silap dia pemenang
Jalan2 Cari Makan,abang ni lagi hensem.Terbawa2 ke mimpi..

Sayangkan anak belikan kasut,
Sayangkan bini belikan kain,
Sayangkan laki bagi kawin lain,hah..haramjadah namanya tu..ahaha

0 ape lunch??:

Post a Comment