• ASSALAMUALAIKUM

Sunday, November 1, 2009

Kite Ade Wobot~

Dah sebulan blog nih.....
kalau ayang jadi ikan?abang jadi joran pancing..
kalau ayang kacip fatimah?abang jadi kopi jantan..
kalau ayang jadi bulan?abang lah sofy comfort nite..

Takat pembuka kate je tai,xde kaitan ngan tajuk..pagi2 lagi macam biasa bapak aku kejut macam aku dah meninggal dunia,pastu suh aku makan sarapan macam makanan tu kejap lagi nak basi,pastu die kuar...hahaha...aku tgk tv HBO citer transformer,bapak smart gmba blu-ray..abis je citer tu aku usha tenet tengok2 ape yang best,tetibe aku jumpe dengar citer Micheal Bay nak sambung lagi Transformer3 - Revenge of the Local Product...pulak dah...beberapa reveal design dah dikeluarkan...tai nak tengok usha boleh tai tapi layan diam2 je tai sebab ni top secret tai jgn dedah2kan...


perodua kancil lampu bulat..macam mainan..



yang ni proton savvy..comel gile..



ni watak baru geng decepticon..perodua myvi..namenye mimi..



memang superb la amik proton waja je tukar ngan chevloret camaro untuk
watak bumblebee..

 


asal geng autobot je mesti design celaka,proton juara ni dah la memang
ayam kotak,jadi robot pulak macam lembu..kesian.. 


1 ape lunch??:

cheng said...

haha kimak.
mane ko dpt mende alah ni sume?

Post a Comment