• ASSALAMUALAIKUM

Friday, October 1, 2010

Ingat Pada yang Asal

Assalamualaikum..

Bertemu lagi kite disini.lame nampknyer blog nie tidak diupdate..mungkin writer2 di kutubalik kekeringan idea disebabkan test2 yg melambak..tp gud luck la kpd mereka yg menghadapi test2 t..ok topik yg aku nak ketengahkn arinie agak menginsafkan sikit kot..haha..sbb2 tibe2 aku tringat akhirat..bgus gak kkdg aku nie..
Sejak2 kebelakangan ini la..aku slalu terusha pas2 tertekan link2 video pasal menginsafkan kt facebook..bgus gak la bleh mengingatkn aku yg jahil nie kkdg..haha..aku tgk post video 2 mmg menakutkan la ttbe teringat sembahyang pe yang aku xwat lagi r..haha..tp zahirnye tetap ditgglkn disebabkn sebab2 duniawi seperti PS2,crite2 yg menarik perhatian di tv dan juge di fb..syok2 tgk video pasal islam..ttbe waktu solat dh berlalu..bek xyahkn..haha..kt sini aku nak cite sikit la..mase raye ari2 aku g raye umah membe aku yg bleh di katekan neraka dunia..haha..macam2 ade disitu so xperlu disebutkan satu persatu..dlm umah 2 sejadah xpun bahan2 bacaan tuk menyedarkn mmg xde la..aku cari rehal nak tuk letak nasi nak wat ponteng pose pun xde..btul2 jahil sgguh umah nie..ttbe aku terpandang satu poster yg begitu pelik sekali kerana berada di situ..aku malas nak cite panjang..ko leh tgk la poster 2..aku de amik gmbr sbhgian dr poster 2..jeng2


nie la poster yg aku jumpe..tp aku xrase pape pun tgk poster nie..jahil sgguh aku..
balik umah aku trus smyg taubat..takut 2..huhu


p s gile takut gile bile ingt mati..bile aku nak berubah..haha

0 ape lunch??:

Post a Comment